Kızlar 3 aylık bebeğim var hiç gülmüyor ya sadece sabahları uyandığında mutlu neşeli o zaman da ben donuk gibi oluyorum erken uyandığı için ayılamıyorum daha sonrasında ilk uykusuna yattıktan sonra bi türlü mutlu olmuyor gün içinde hep huzursuz böyle ağlamaklı çığlık atıyor şikayetlenir gibi anlamadık niye acaba 😏Gündüzleri çok kısa uyuyor yarım saat acaba ondan mı uykusunu mu alamıyor geri döndürmeye çalışıyorum uykuya ağlıyor yatırınca 🥹🥹