mommommmm keremxx ben leslie ya da sizin yaptığınızı yapamıyorum ya keşke yapabilsem bacaklarım aşırı ağrıyor nedenini anlamadığım bir şekilde ☺️🙏🏻
Dedektifgadget mommommmm benim göbeğime göre çok iyi ya 🤞💝 maşallah benim göbek bıngıl bıngıl çünkü tüm yağ orda toplanıyor 🥺🥺
mommommmm Dedektifgadget korse takmalısın canım korseyi eczaneden aldım ayarlanabilir korse doğum ve ameliyat sonrası korse diye geçiyordu adı sanırsam ☺️☺️
gokcen_ mommommmm 6 ay sonra başladım ,hamileyken değil doğurduktan sonra kilo aldım ben 😅kendimi bildim bileli spor yaparım ama sezeryandan sonra karın egzersizleri çok zorladı beni ,baya yanıyor. 4 ay oldu tekrar başlayalı hala karın egzersizleri acıtır 😅
enesinannesii10_ mommommmm ayy aslında ben de öyle diyorum ama emzirirken dünyaları yiyorum hamileyken ilk başlarda mide bulantım çok vardı sonra da iştahım kapandı aslında hamilelikte sadece 11 kilo aldım bu sebeple doğum sonrası gitti otomatikmen ama 10 kilo fazlam varken hamile kaldim kilolu hamile kalmıştım yani doğum kilosu degil 😅😅ama sezeryan göbeğim beni irrite ediyor artık
mommommmm enesinannesii10_ yani bebiş sütü en çok yapan şey su bol bol su tüket birde tatlı vs o kadar süte yararı yok en önemlisi her zaman su ve protein ben kontrolsüz yediğim zaman midemi küçültmek için her acıktığım da karnım guruldadığında ağzıma birsey atmak yerine su içiyordum böyle böyle midem küçüldü ve şuan yiyemiyorum eskisi kadar eskiden olsa 2 zurna dürümü aynı anda ya da 2 büyük boy pizzayi bir kerede yiyebiliyordum şimdi normal dönerin bile yarısını zor yiyorum 😂😂😂bazen bende kendime şaşırıyorum pizza mesela geçen eşim yedi ben spor yapıyordum kesinlikle 1 dilim bile yemedim nefsimi körerttim resmen 😂
mommommmm enesinannesii10_ Buarada bende kilolu hamile kaldım 90 kilo ile 107 ile doğuma gittim hiç bulantım da yoktu hamilelikte kontrolsüz iyice yedim 17 kilo aldım doğumdan sonra veremedim de 😂baktım olmuyor başladım spor diyete geldiğim nokta 82 kilo hedefim zaten 75 😂
mommommmm ada80_ at kılı fırçası aldım birde selülüt kremi düzenli yürüyorum bacaklarım baya iyi oldu benimde öyle canım 🙏🏻