Oğlum 5.5 aylık hiç memnun mutlu değil sürekli ağlıyor hiç susmuyor oyun oynatmaya çalışıyorum yok eline bişeyler veriyorum fırlatıyor ağlıyor hiç susmuyor uyku deseniz zar zor uyutuyorum uykuda yok gece 2 gibi uykuya geçip sabah 5 gibi geri uyanıyor zar zor salla uyut derken sabah 8 oluyor ilk çocuğum tecrübesizim inanın perişan oldum uykusuzluk yorgunluk çıldırmama ramak kaldı çok şüküe iyi ki var ama artık kendimi kontrol edemiyorum bi çocuk bu kadar ağlarmı diyorum karakterimi huyu suyumu böyle geçicimi anlayamıyorum çevremde çok bebek var hepsi sessiz sakin huzurlu mutlu benmi beceremiyorum anne olmayı 😟