Burda çok bahsetmiştim benim kızım huysuz ve çabuk sıkılıyor, bazen mecbur kalıyorum tv açıyorum diye.
(1 yaş)
Geçen bir arkadaşımız dedi ki; eğer altı temiz karnı tok uykusunu almışsa yani hiç bir sebep yokken sırf sıkılıyor diye mızmızlanıyorsa bırakın ağlasın tv açmayın bir sürü oyuncağı var oynamıyor, ağlarsa da ağlasın karışmayın bakacak çaresi yok alışır susar oyuncaklarıyla mecbur oynar dedi
Sizce böyle mi yapmalıyım ?
Bu doğru mu ?
Ağlasa da karışmamalı mıyım ?