Bebeğim 5,5 aylık uzun süredir gözlemlediğim kadarıyla sol kolunu sakınıyor daha az hareket ettiriyor sağ koluna nazaran.. İki kolunuda kullanıyor ama sol kolu pasif kalıyor daha yavas hareket ediyor.. Acaba sağlak mı ondan solu az mı kullanıyor diye düşündüm. Böyle olması normal mi 👶🏻🐣