Beyzam Doruksmet ilk aptamil kullandim o çok yaptı Hip e geçtim oda güzeldi hero baby birazdaha uygun olduğu icin buna geçtik şimdilik gaz sorunumuz yok hem emziriyorum hem mama veriyorum dene eğer gaz yaparsa hip çok iyi gaz icin