bendenbirtanedahayok mamacitaa_ aynen üzüldüm bende heveslenmiştim🥲 4-5 aydır deniyorlar birde ama nasip kısmet
huma216_ Dfncgdm2022 seninle aynı düşüncedeyim canım anlamıyorum test yapıyorsan 1 dk nedir üzerinde zaten yazıyor 5 10 dk diye 1 dk nedir
Dfncgdm2022 huma216_ bıde planlı gebelıkmiş galıba bende anlamadım kı hem sonucu merak edıp hemde testı dırek atmak sacma o yüzden ne hamılesın dıyebılıyoruz nede degılsın dıyebılıyoeuz 😂
huma216_ bendenbirtanedahayok canım bende ilişkiden 15 gun snra yaptım test cikmadi snra 1 gun sonra baktım silik cizgi vardı negetif bu ayda yok dedm ve sonra adetime 4 gun kala yine yaptım erken gebelikte çıktı