1 aydır beslemekte cok zorlanıyorum. Emzirmede kavga dövüş olduk bebeğimle. Denemediğim şry kalmadı. Başlarda meme ucum yoktu silikonla emzirdim sonra silikonu bıraktık normal emiyordu 2-3 gündür asla ama asla beslenmek istemiyor ben de yine silikon aldım denedim bu sefer ağzına değince öğürüyor. 7-8 saat ağzına değdirmedi ama açlıktan da uyumuyor sağdığım sütlerden ısıttım biberonu da istemiyor. Sağıp sağıp koyuyorum ama içen yok. 3-4 saate bir memelerim balon gibi oluyor sağmaktan yoruldum. 5 saatin sonunda 60 ml süt içti öyle uyuyor simdi. 3 gün önce ilk dişi çıktı ondan olur mu ? Geçecek mi ya dayanamıyorum artık. Herkes bir sey söylüyor ben kafaya takıyormusum doyuyormus ondan istemiyormus… 5 saat sonunda 60 ml süt içen çocuk nasıl doyar ben mi malım ya