Selam arkadaslar. 4 aylik bebegim var. Geceleri cok sukur iyi uyur. Ama 3 ayi dokdurdugumuz gunden gunduz uykulari yoktu, en fazla 30-45dk uyuyurdu. Bu gece de iyi uyudu ama malesef yuzunde bir kac yerden sinek isirmis kizarmis 😐 sabah 6.30 ta uyandi, keyfi yerinde. Sonra 8.30 da ilk uykusunu yapti 11:00 a kadar uyudu. Yine neseli uyandi. Sonra 12:40 ta miz mizlandi emzirirken yine uyuya kaldi ve hala derin uyuyo. Tabi ortada sorun yok gibi ama annelik iste saskinim bu kadar uykulu olmasina. Uyanikken ama neseli halsiz degil. Acaba atak olayi vardi o mu bitti ? Bugun icin ozel bisey de yapmadim. 1 ay sonra bu kadar uzun uyamasina asiri sasirdim.