Kızlar kızımın doğum kilosu 3260 1.ay kontrolünde 4030 olmuştu doktor gayet iyi demişti şimdi ayın 27sinde 2.ayına girecek daha sadece 4300 olmuş daha 2 hafta var ayının dolmasına ama yinede 300 gr çok az değilmi emziriyorum çok nadir mama veriyorum sütüm var eminim çünkü taşıyor çoğu zaman günlük bez sayımızda iyi ama acaba sütümmü verimsiz neden bu kadar az kilo alıyor sizce neye dikkat etmeliyim