nacyax insaallah çok çok iyi olacak bebeğiniz benimde ikinci oğlum oksijensiz kaldı soğutma aldı suan nöbet ilacı kullanıyor düzeltilmiş 3 aylık takipliyiz sürekli kontroldeyiz insaallah Allah’ın izniyle dualarla bizim cabamızla iyi olacak bu çocuklar 🥹