nacyax canım anne, benim bebeğim de aynı şekilde oksijensiz doğdu, hiç göremeden yoğun bakıma kaldırdılar. 1 gün entübe edildi, 3 gün soğutma tedavisi, sonrasında da enfeksiyon nedeniyle antibiyotiğe başlandı. 17. Gün taburcu oldu. Ben de senin gibi çok üzüldüm, uzun süre çok dertlendim. Şimdi 3 aylık oldu, bütün tetkiklerini yaptırdık bir tek yeni çekilecek MR kaldı o da bu hafta çekilecek. Şu an hiçbir şeyi yok çok şükür. 2. Yaşına kadar düzenli takip edilecek. Bu 3 ay nasıl geçti bir tek yaşayanlar bilir. Ama ben sana söylüyorum, sakın olumsuz düşünme, bebeğin çok iyi olacak, sabırla sütlerini sağ, danışmak istediğin bir şey olursa her zaman buradayım. O çaresizlikte yalnız hissetmek nedir çok iyi biliyorum.. ben her zaman sana yardımcı olurum, her şeyi çok araştırmak zorunda kaldım..