Merhaba anneler biz bayram İçin memlekete geldik bebeğim gelmiş geleli sürekli çok sıvı ve yeşil tonlarında kaka yapıyor sadece iki gün ateşi oldu ateşi sona erdi ama kakası halen daha o şekilde ishal değil çünkü gün içerisinde sadece bir kere yapıyor ama yaklaşık bir haftadır bu şekilde bugün de turuncuya döndü sıvı ve kötü kokuyor neyden olabilir doktora gideceğim ama size de danışmak istedim başına gelen var mı