sdakbyk bizim yeni yeni halloldu gibi. 1 haftadır artık yapıyor bir şekilde. Soğuk sıkım keçi boynuzu pekmezi aldım organik. (İbrahim saraçoğlu tavsiye etmiş araştırdım) bir de kuru incir, gün kurusu kayısı, ceviz, az bebe bisküvisiyle toplar yaptım hindistan cevizli. Günde 1 2 top yedirtiyorum lokum diyip veriyorum. Top yapmasam yemezdi direkt. Ve bol su. Çok etkisi oldu sindirime. Kakası da yumuşadı ve bağırsakları çalıştırdığı için otomatik baskı oluyordu. Şükür atlattık gibi korkuyu. Lazımlığa oturtunca. Hadi yap vs gibi beklemiyorum. Misal babasıyla farklı konulardan yanında konuştuk sonra baktım yapmaya başladı. Tabi öncesi zordu. Sanırım zaman gerekliymiş ve güzel takviyeler. Keçi boynuzu pekmezi mutlaka edinin. Şurup gibi verin her gün. Ama güvenilir yerden alın.