aysimammom bebeklerim 1 yaştan beri sadece 700 Gr aldılar ve doktorum çok guzel olduğunu söylüyor bu arada hiç yemek seçmez çok iştahlılar çok dengeli beslerim 1 yaştan sonra yılda 1 kilo almaları yeterli yani bir doktora görünün içiniz rahat eder zaten