Tutaste_ Tutaste_ 8ay oldu olmadım. Normalde pcos var dogumdan sonra düzelicek dedım yok. Emzırıyorum buarada
Dondurmalikahve Tutaste_ Ben 40 im çıktıktan birkaç gün sonra olmuştum, emziriyordum. Ama pcosla arkadaşlarimda doğum sonrasında o düzensizlik devam etmişti.
Tutaste_ Dondurmalikahve aaa benim Bi arkadasım var suan dogumdan sonra düzenli oluyor. Bizde sans yok zati
metemom_ Tutaste_ 7 ay sonra oldum asko bende de pcos var ama doktora sorduğumda pcosu olan insanların bazen emzirmeyi kesene kadar regl olmadığını söyledi
metemom_ Tutaste_ ya pcosun etkisi değişiyor dedi bazen uzun regl döngüleri olur bazen çok kısa bu dönemde de bazen anneler hemen regl olur bazen emzirme dönemi bitene kadar olmaz dedi
mrvdmrcn Tutaste_ ne zaman doğum yaptın? Yediklerine biraz dikkat edersen emzirirken kilo veriliyor aslında. Regl olana kadar biraz şişlik oluyor tabi ama kafana çok takma 1 seneye kadar sanırım normal karşılanıyor
Ylnsln Tutaste_ ben tam 6. Ayda olmuştum herkese göre değişiyor bu normalde adetim çok düzenlidir ama 6 ay gelmedi
hsr4_2 Ay ben daha kırkım çıkmadan 35. Gün olmuştum. Bir de kırk çıkmadan regl olabileceğimi bilmiyordum yoğun kanamam olunca hemen doktora gitmiştim oda öyle söyledi regl olmuşum