Kızlar 3 gün önce doğum yaptm ikizlerm oldu çok sükür şuan küvezdeler onlara süt sağıp gönderiyorum eve gelene kadar toparlanmam lazım bugün fena bir sırt agrısıyla uyandım dikiş yerim yanıyor agrıyor ne yapmam lazım yardımcı olun kızlar ağrı kesici alıyorm ama çok hafif 😥sürekli yatmakta iyi deil degilmi