kizlar selam🤍
Benim 15 aylık bi kızım var, 2 haftadır devam eden bir kabızlığı var ne kayısı suyu işe yarıyor ne bişey bayram arası eczaneye gittik bize şurup ve lavman verdiler lavmani yapınca kakasini yapti ama simdi yine kabız oldu kakasini yapmak için çok ağlıyor canı çok yanıyor, ishal eden şuruplardan fazla içirmek istemiyorum ama kakasını yapmak istemiyor canı yandığı için birazcık rahatlayinca bırakıyor yapmayı, köpek dişleri mi çıkıyor o yüzden mi bu kadar huysuz yoksa bağırsaklarinda bi sıkıntı mi var bilmiyorum haftasınu acilde çocuk doktoru olur mu hafta içi gidemiyoruz var mi genel bilgisi olan ya da başına gelen lütfen yardımcı olun 🤍