Kızımın 9. ay kontrolünde yapılan tahlilde demiri epey düşük çıktı. Doktorumuz kızımın demir deposunun tamamen boş olduğunu söyleyip Ferrum damla verdi. Aynı sebeple kullanıp faydasını gören var mı?
Bugün ilk kez vermeyi denedim. İlacın kendi damlalığı olmadığından kaşıkla vereyim dedim ama ağzını açmadı, hepsi üzerine döküldü. Ölçekli damlalık alsam işe yarar mı? Kullananlar nasıl veriyorsunuz?