kubrakaradumann Kızlar dondurucum da sütlerim var ama oğlum biberon tutmadığı için öyle duruyolar hatta atmak zorunda kaldım birazını hem yer kalmadı hemde tarihleri geçti artık boşuna oraya koyup sonrada atıyorum ya napabilirim?
3erkekannesi__ kubrakaradumann azar azar yıkama suyuna koyabilirsin cilde iyi geliyormuş kendi yüzüne de sürebilirsin buzlu halde
MayaliHamur kubrakaradumann ek gıda döneminde iseniz sütünüzle sütlaç vs yapıp verebilirsiniz seviyorlar öyle
kubrakaradumann sarpiskonunannesi bende kıyamıyorum ya çöpe attım ama içim acıdı bu kadar kıymetli bişeyi atıyorum diye 🥺