Kucukanne lilibebiko göğüs kalkani kullan olabildiğince açık gez hava alması hızlı iyileştiriyor kapatmak zorunda olduğunda da kalkan kullan kesinlikle göğüs pedi kullanma nemli kalmasi yaranın iyileştirmesini zorlaştırıyor
lilibebiko Misketlimonum daha iyim silikon göğüs ucu ile emziriyorum birde her emzirdikten sonra lansinoh krem sürüyorum geçmiş olsun çok kötü bir acı
lilibebiko Misketlimonum daha iyim silikon göğüs ucu ile emziriyorum birde her emzirdikten sonra lansinoh krem sürüyorum geçmiş olsun çok kötü bir acı
lilibebiko Misketlimonum ay sakın yapma nolur dayan emzir ben emziremedim sarılık olduk hastanede yattık dün çıktık lansinohsür çok iyi gelir bide silikon gögüs ucu al ben onla emziriyorum geçti çok az acıyor
Misketlimonum lilibebiko ben de silikonla emzirmeye başladım anca rahat ettim sağım yapıyor musunuz üstüne?
lilibebiko Misketlimonum evet canım sarılık geçirdiğimiz için bol bol emziriyorum bazende hemen sağdığım sütü içiriyorum sarılık değeri 19 du çıkarken değeri 9 du bugün kontrolümüz vardı 7 ye düşmüş çok şükür
lilibebiko Misketlimonum 8 günlük olduk evet ne çabuk geçiyor aslında geçen hafta bugün doğum yaptım o yüzden her anına şahitlik yapmak istiyorum bu zamanlar zor ama daha güzel zamanlar 🥹🩷
Misketlimonum lilibebiko inşallah huzurla sağlıkla mutlulukla ve gönlümüzden geçtiği gibi büyütürüz 🌹