ebraz Kızlar bebeğim 1ay 20 günlük 2 ayına yakın saat onda zar zor uyuttum uzun bir süre uyanıktı sancı çekti gazdan neyse saat 10 da akşam sakinleşti uyuttum gece şimdi 3.30 a kadar uyumuş iyi hoş güzel uyudu ama sizce beslenmesi için uyandırmalımıydım aç mı kaldı yani 5.30 saat falan gece kesintisizi uyumuş
Kubracigimm ebraz doğum kilosuna göre kilo alımı iyiyse artık gece beslenmesi için uyandırmanıza gerek yok. 1 ayı atlattığı için sıkıntı olmaz. Kendisi ne zaman beslenmeye kalkarsa o zaman besleyebilirsiniz.
ebraz Kubracigimm kilo alımı iyi bir sıkıntısı yok çok şükür ilk defa bu kadar uyudu o yüzden bi vicdan yaptım uyandırmakımıydım diye ama teşekkür ederim biraz rahatladım 🙏🏻
Kubracigimm ebraz rica ederim. 2 aylık olmasına az kalmış ya çok şükür o bir aylık dönem geçmiş , o da sarılık için önemli. Kilo alımı da iyiymiş , sizin kaldırmanıza gerek yok artık. Beslenmek istediğinde ben burdayım der zaten 🤭
ebraz Kubracigimm 50 60 günlük arası 6 saat uyuyabilir diyor instagramdan takip ettiğim bir doktorda neyse sevindim teşekkür ediyorum 🙏🏻😅