nisskurt Merhaba kızlar lütfen bana yardımcı olun korkuyorum sezaryen olalı 8 ay oldu 2 3 aydır elime dikişin sağ üst tarafında bi şişlik geliyo top gibi beyzbol topu kadar ağrı yok acı yok gibi ama doktora gitmeye korkuyorum resmen neden olabilir acaba
ibis nisskurt sağ dikiş biriminde benimde ceviz kadar bir şişlik oldu hemen gittim benimde 5. Ayım olmak üzere bir problem olmadığını iyileşme sürecinde olduğumu söyledi doktor.
nilikonunannesii nisskurt bende 8 ay önce sezeryan oldum. Sağ taraftaki şişlik kabarıklık bende de var gittim doktora bir sıkıntı yok dikişlerin sonu sağ tarafa doğru olduğu için şişlik kabarıklık normal dedi doktor.
forumgurmesi Beyzbol topu kadar şişlik normal olamaz neden korkuyorsun bir an önce git ve baktır lütfen..