pyrzaslnnn47 lütfen sakin ol canım her anne bu durumu yaşar sabırlı ve metanetli ol biliyorum çok zorlaniyorsun belkide gün icinde islerine yemegine vs yetisemiyosun çünkü gece uykunu alamadigin için gec uyanip bide gun ici de seni böyle emdigi icin zaman kaybin cok oluyo hatta sana yardimci olacak kimsen yoktur belki belkide kac kez sinir krizi gecirmissindir ama unutma geçici bunlar annelik sabretmektir neden cennet annelerin ayağının altında diyor peygamberimiz iste bu yüzden
Lütfen sabret ben bu soylediklerimi hepsini yaşadım ve yaşıyorum da bebegim suan 17 aylik ve bir suredir uyutmadan önce karnini yemekle yani corbasiyla vs doyuruyorum tuvaletini bekliyorum yapiyoda çoğu zaman ondan sonra oyle uyutmaya geciyorum o zaman da bile tok olmasina ragmen emmek istiyo öyle uyuyo bu sorun degil çünkü sütüm azda olsa tok olduğu için ağzından çıkarmak daha kolay oluyor şunu bilki zaten sütun az çünkü cok emiyo ya bu yüzden uyutmadan once yemegini vermesen memeyi birakmaz aclik hissettigi icin uyumaz birde gün icinde yemeğini ogunlerini nasil yapiyosun bilmiyorum ama bir öğün arttır ki tok olduğu için memeyi emdikten sonra birakmasi kolay olsun birde iki üç ay oldu bizimki sallanmak yerine yanina uzaniyorum baya gidip geliyo kalkiyo uzaniyor bazen yarim saat ba,en bir saat boyunca debelleşiyo sonra bakiyo bende tik yok bide heryer karanlik ondan sonra uyuyo boyle uyuduğu için daha uzun süre uyumaya basladi bide benimki de gece boyunca surekli uyanan ve gun icinde az uyuyan bi bebekti büyünce uyku saatleri degisiyo artiyo belki seninki diş cikariyodur bu yuzden de huzursuz ve emmeyi birakmak istemiyordur birde şunu ekliyim göğüs ucuna eritilmiş ve sogutulmis yani dolapta saklayabilirsin onu krem gibi sür göğsüne o iyi gelecektir unutma bu zamanlar hepsi geçici bütün bu zorluklari hayatinin anlami için cekiyosun sabret