hiracanmonther 2 kere evi ilaçlattık geçmedi 3. Ye niyetlenmişken (her ilaçlamada doğuma az kalmıştı evi baştan aşağı temizledik) arkadaşım önerdi k othirine diye bir ilaç. Hep dua ederim ona. Kesin çözüm. Bebeğin ulaşamayacağı yerlere sıkın tezgah üstüne buz dolabı arkasına boylu boyunca sıktık (sıcağı çok severlermiş) 4 saat mi ne yalan olmasın kapalı kaldı ev. Sonra temizleyip el değmeyecek yerlere sıktık silmedim oraları bıçak gibi kesti şükür hiç görmedim daha. İlaç çok etkilli kokusu falanda yok izi kalmıyor mükemmel direk bunu alın. Çocuk odasında da el değmeyecek yerlere sıkmıştık 4-5 ay geçmiyor etkisi demişti arkadaşım kızımın odasında sıktığımız yerde 3 ay sonra kırkayak buldum değmiş oraya ölmüş şok olduk. Ama eczaneden alın bence daha sağlıklı olur onlar anlatır kullanımını da