Sizi tedirgin etmek istemem ama ikili testte yaşımı yanlış uazdıkları için bilgi kısmına bir hata yapıyorlar ve bana sonucumda 200/1 down sendromlu bebegın olacak dediler o sorumsuzlar yüzünden doktor doktor gezdim dünyam başıma yıkıldı sonra fetal dna ile gerçeği öğrendik, ne gelirse rabbimden ama yalnız başıma sonuc öğrenmeye gitmiştim ve çok zalimce dan dan söylemıstı doktor