kızlar oğlum eline alıp birşeyler asla yemez çiğneme refleksi gelişmedi resmen taneli yer ama katı asla pankektir meyvedir vs ya ezerek ya blender yapar yediririm kendim onun dışında asla kendi yemez aynı durumda olan varmı biri normal olduğunu söyleyebilir mi çok canım skiliyor ya küçük çocuklarin yediğini görünce ağlayasım geliyo😑 küçükken alismadi blw yapmadık boğulur korkusuyla sonra da hiç yemek istemedi