Çünkü ilacın prospektüsünde 7 gün emzirme önerilmez yazıyordu içtikten sonra gördüm. Bebeğim 5 aylık ve emiyor ek gıdaya da geçmedik doktora sordum emmeye devam etsin mi diye işte öyle söyledi. Kendi çocuk doktoruma da mesaj attım ( profesör) o hiçbir sorun olmaz dedi. Bence içiniz rahat olsun bir seferden çok bir zarar olmaz