Ya çok yoruldum artık doğduğundan berı 1 gun güzel yer bır gun ağız dolusu kusar, geçen hafta sabah akşam ağlaya ağlaya ağız dolusu kustu. Diş çıkardı sonra rahatladı bugün bütün gün yine huysuzdu akşama kadar düzgün yedı akşam azıcık yedı kustu yıne ağız dolusu. Ben artık çok yoruldum bu kusmalar ne zaman bıtecek 6 aya gırıcez hala devam edıyor beslenmesını asla arttıramıyoruz zaten 4 aylık bebek gibi yerse yıyor fenalık gecırıcem artık. Tadımlara başladık günde 1 çay kaşığı en fazla neye yarar, oturup kara kara düşünüyorum devamı gelıcek mı yıne fızyolojık kusma mı yoksa hasta mı dıye beklıyorum tam duzelıyor yıne başlıyor haftada 1 kere kusmayı huy edınmıs artık ya bıde ağız dolusu kusuyor benım bütün modum düşüyor Bu reflu mudur nedir ne zaman geçecek 6 aya gırıcek 4 gune 60 yaşına gırdım sankı bende