Sevde2511 Kızlar bugün rota aşımızı olduk zam gelmiş 315 TL verdik ilk doz 3 aylığız ateş falan yapar mı Sizler nasıl geçirdiniz bu süreci ?
Misskokulum Sevde2511 doktorumuz ateş yapabilir demişti biz de yapmadı çok şükür geçmiş olsun darısı size
Tgbh28 @Sevde2511 yok canım özel aşılar genelde ateş falan yapmıyor. Biz gayet normal geçirdik o günü. Geçmiş olsun sizede 🤲🏻 Offf baya zam gelmişş yaa ben 280 verince içim cız etmiştii 💆🏻♀️ Daha da yükselmiş..