Kızlar başına gelen oldu mu yirmilik dişimi çektirdim tüm süreci hatırlıyorum ama sadece diş çıkma anı yok bende birde diş doktoru ve asistanı beni tokatladı bir anda irkildim biri ayağımı havaya kaldırdı biri yattığım yeri indirirdi sonra eliyle sayı yapıp bu kaç dedi o anın şokuyla soramadım ama eşime anlatınca sen bayılmışsın dedi 😂 normal mi acaba