ezgiii12490 Kizlae evde yatiyodum kıpkırmızı bişey isirmis bacağımı ama görmedim ne kene olsa orda kalır mi hissederdim heralde demi of korkuyorm
dayes ezgiii12490 kene olsa orda tutunurdu bir de kocaman kızarmazdı sadece ısırdığı bölgenin çevresi kızarıyor benim bildiğim
karpuz_ ezgiii12490 kene olsa yapışıp kalırdı böcek ya da sinektir. Bu kene hepimizin korkulu rüyası oldu🤦🏻♀️
bsrakurt ya banada bu mevsimler de oluyor özellikle bahçeli yerlerde alerji aynı sinek ısırığı tarzında çıkıyor birden ya da stresten oluyor sizinde öyle olmustur belki
Tombikdonerartikcokpahali Kız zamanin sinekleri bir ısırıyor 😂 kafam kadar oluyor 😂 hele benim kızların alerjisi var heryer balon gibi oluyor 😂😂 kolonyayi yanımdan asla ayırmam 😂
ezgiii12490 Tombikdonerartikcokpahali valla çok korktum hiç böyle kırmızı olmadı neyte yaziyom kene isirigona benziuor ama yapışır diyor zor çıkar diyor