Meselessssssss Yok arkadaşlar uyku ne bilmez oldum .2 aylık oldu gündüz uykusu bi kere anca yapıyor ,şimdi bile hala ayağımda sallıyorum susmak ne bilmiyor bıktım gerçekten çözüm istiyorum
kumsal_084 Meselessssssss sakin ol stres yapma lütfen bebeğinde seninle stres yapacaktır belki gazı vardır belki tam doymuyordur belkide ayağında uyumak yerine memede uyumak istiyordur gazı varsa biraz masajla rahatlatmayi dene onu kucağına al konuş sesiz sakin bir tonda sarıl bol bol sakinleşecek oda seninle geçici bunlar çok normal bebekdir ağlayacak da susacakta.
MoonCrystal Meselessssssss ayağında sallama koluna al evin içinde turla veya pilates topun varsa otur ufak ufak üstünde yaylan zıpla bu dönem oluyor malesef ama geçici sakin ol sabret
Meselessssssss kumsal_084 gazından dolayı edemiyor bile gaz damlaları masaj herseyi denedim yok düzelmiyor 5 dk sonra uykudan uyanıyor