user33 Kızım 4 aylık yenidogdugunda böyle bisey yoktu geçen ayki kontrolünde hafif yapisiklik var dedi doktorumuz elinle aç dedi ama açılmadı bu süreçte olanlar ne yaptınız kremle açıldı mı