Elvinemine Kızlar kızım 1yas 18gunluk .ve dogdu gunden beri cok haraketli bi bebek.ne yapsam hep ustunu aciyor kışın belini kalin battaniyeyle sariyordum.ki soguk olmasin şimdi yaz geldi artik acaba napa bilirim? sizin bi oneriniz varmı .simdi diyeceksiniz gece kalk bak . bakıyorum fakat arda ben bakdigimda ustunu acmiyor sonra nasilsa oliyor aciyor.ben bidaha bakincaya kadar 1sat falan oluyor o zaman kadarda soguk oluyor .
Leylaa_ Elvinemine yazin asla örtmüyorum bi şey kızım 4 yaşında atlet bakser ile yatıyor . Bebeğim 7 aylık askılı zıbınla yatıyor . Oda 27 derece pencere açık yatıyor
bsrakurt Elvinemine oğlum da hiç sevmez şu an ince müslin örttüm onu da atar ustunden zaten sıcak ev rahat ediyor bu şekilde de üstü açık yatiyor😑
snowwhite171_ Leylaa_ ayy oda 27 derece askili zibinla mi yatiyor bna cesaret verdiniz… Oglum 5 aylik klima acik 25 kusur-26 derece, tisort sortla yatiyor. Biraz ishal gibi o yuzden corap da giydirdim
Elvinemine Leylaa_ siz baya biraz aşırı rahat birakmişsiniz bebeginzi .sizdeki cesaret kaş bende olsa😊o kadar korkuyorumki ishal falan olur diye😂gece kızım ayagiyla üstünü acar ben elimle kapatirim tüm gecemiz oyle geciyor.en son kaynanm dediki karnina nazik bi sey bagla oda rahat olsun sende .bi buraya sorayimda dedim . artık bende sizin gibi yapacagim sanirim
minik_36 snowwhite171_ ev 25 derece sadece şortlu kısa kollu tulum ile yatıyor sinek isirmasin diye limon kolonyası sürüyorum kollarına ve bacaklarına bitti gitti üzerini açsa bile üşümez bence çünkü evler çok sıcak
Elvinemine bsrakurt bende artik rahat birakmaliyim sanirim kızımı .ben hamileydim gitdim gordum kaynanm ustu acik yatiyor .kendisi halam olur .şaka falan yapariz dozunda yani.sakayla buna o kadar guldumki neden boyle uyuyorsun falan .ahh geldi kızım ona benzedi inanamazsiniz uyuma şekli bile🤭🤣😂
MoonCrystal Elvinemine Yaz olduğu için sorun olmaz . Zaten soğuk hastada etmez bebeği. Ama illa örtme işlevi görsün istersen yazlık uyku tulumlari var kolsuz falan muslin o tarz bsey alabilirsin
Elvinemine MoonCrystal cok sagol canim .varimiz yazlik uyku tulumu fakat ben biraz tedirginim😂ilk bebk.ya 1tasi olmasina ragmen koruyucu anneligim icimden gitmiyo .y abi sey olursa diye kendimi parcaliyorum
MoonCrystal Elvinemine hiiicc bseycik olmaz rahat ol bağışıklığı yükselir ben hiç bişey ortmeden yatırıyorum 2 haftadır 😄😄 benimde ilk bebe 😊
Elvinemine MoonCrystal tamma canim bende ohle yapayim artik . çocuğu rahat birakayim en son benden bikacak🤭😊
babyyboy25 Elvinemine hava çok sıcaksa normal bir pijama giydir üstünü de müslinle örtersin ben kenarlardan yatağın altına kıstırıyorum açamıyor
Elvinemine babyyboy25 disara asiri bi yagmur yagiyor canim iki gecedi nolduysa bizim ulkeye .yagmura tutulmuşuz .gunuzler sicak aksamlar yagmur.hava duzelsin inşallah oyle yapacağım