Oğlum prematüre olduğu için 8.5 aylık olana kadar anne sütü ve mama destekli gittik o dönemde demir takviyesi kullandım sonra özelde bir doktor şöyle bir cümle kullandı bebek mama ile besleniyorsa ekstra takviye vermeye gerek yok zaten demir ihtiyacını mamadan alıyor bu cümleden sonra takviye kullanmadım ve demir deposu normal seviyede şuan 19 aylık oğlum.