aysegull2812 ikeanın suluğunu almıştım.
onun bardak kısmını kullanıp sadece bardakla alışsın istedim ama o abisinin okul suluğuna özendi ve 8 aylıkken pipetle içmeyi öğrendi, okul suluklarından çekince normal pipet gibi çok geliyor diye pipetli avent aldım.
Bu arada bardaktansa suluk iyi oluyor, istedikleri zaman alıp içiyorlar. Dışarı çıkarken yanına aliyorsun vs