Bizde bir hafta serum taktılar gaita testi yapmadılar en son gittiğim doktor yaptırdı öyle çıktı rota olduğu 2 aylıktı emmeyi bıraktı mamadan tiksindi çok zordu bağışıklığı aşırı düştü ard arda hastalandı hastanede 1 gece yattık her çocukta farklı oluyomuş bizimle beraber yatanlar vardı kimisi daha iyi kimisi daha kötüydü çok geçmiş olsun bebeğiniz büyükse bol su meyve sebze tüketmeli yoğurt