Şuan 26.5 aylığız ve emziksiz üçüncü sabaha uyandık. Ben zaten gün içinde hiç vermiyordum uykudan uykuya geçerken veriyodum ama artık onuda sonlandırmam gerekiyodu, üç gün önceki sabah uyandık ve emziğini yok ettim, öğlen uykusunun vakti gelince kıvrandı emzik diye sonra odasında beraber emzik aradık bulamadık😂😂 kediler götürmüşler emzigi dedim hemende kabul etti ara ara bir iki kere yokladı beni ama ısrarcı olmadı, normalde 17 aylıktan beri kendisi uyur, yatağına bırakırım ve dalar ama emziği yok ettikten beri anne sarilarak uyuyalım, salla beni gibi istekleri var ve seve seve yerine getiriyorum emziği iyice unutunca kaldığı yerden kendi uyur, hatta dün gece kendi yatağında emziksiz 5 dk da uyudu, ama ben iyice uykusunun gelmesini bekledim, yatağa öyle bıraktım.