Benim oğlumda ateşi olunca hep 40 lara çıkıyor dirençli oluyor genelde serumluk oluyor yada calpol ve dolveni dönüşümlü kullanıyoruz sırayla veriyoruz doktorumuz önermişti tek calpol asla işe yaramıyor dolvende çok etkili olduğu işin doktora üst üste sadece dolven verme omda vücüt ısısını birden düşürür zararlı demişti her doktor görüşü farklı 2 gün önce gece yine oğlum ateşlendi evde iburamin vardı onu verdim ve ayaklarıma limon suyu sürdüm çorap giydirmedim ben masaj yapar gibi sürdüm sonra uyuttum 3 saat sonra bi uyandı aşırı terliydi çok şükür o terle attı bidaha çıkmadı ateşi evinizde varsa isterseniz iburamin zero da deneyin