Selam kızlar 23 günlük bebeğim doğum kilosuna ulaşmamıştı. Mama takviyesi dedi doktor. Emziriyorum üstüne 30 ml mama veriyorum üstüne de sağım yaptığım sütü veriyorum 30 ml ama doymuyor gibi hala uyumuyor ve meme arıyor artık yetemiyorum diye psikoloji felan kalmadı ne önerirsiniz