alaraderinkurucu Kızlar normal doğum yaptım dikişlerim hala çok acıyor bebeğe bakarken hareket ederken zorlanıyorum batikon pansuman yapıyorum ama iyileşmiyor gibi hissediyorum doğumumun 13.günümdeyim deneyimi olanların önerisine açığım :(
buseviim alaraderinkurucu her tuvalet sonrası temizleyip kurulayip kantron yağı sürün daha çabuk toparlar ben 32 gün çektim son 1 hafta kantaron yağı sürmek aklima geldi öyle iyileşti
kubrazey110 Dikişlerinizi mutlaka kuru tutmalısınız her tuvalet banyo sonrası ben fön makinesi tutmuştum kurulamak için anca o şekilde kupkuru oluyordu nemli kalmaması gerek ben ebeye sordum kantaron önermemişti ama sizin canınız çok acıyorsa gazlı beze döküp çamaşırınızın üzerine yerleştirin o şekilde ağrısı hafifler yaralarınız geçer geçmiş olsun alaraderinkurucu
Gunesanne alaraderinkurucu bende bugün 13. Günümdeyim. İlk hafta kontrolümde dikişim tutmamış. Kendi kendine iyileşmesini bekleyeceğiz dedi ama hala çok ağrıyor. Batikonla temizleyip kurulayıp krem sürüyorum sabah ve akşam. Ama henüz iyileşme görmedim
Elfelf475 alaraderinkurucu 40 güne kadar normal ama batikon surup fön makinesinin soğuk kısmıyla kurutun. Kuru tutunca daha hızlı iyileşir
fnda68 Benimde dikişim çok fazla biraz geçmiş gibi oldu ağrısı ama tekrar başladı 1 ay olacak geçmedi batikonla pansuman yapıyorum bide sari furacin krem sürüyorum arada zararlı olur mu bilmiyorum kantoran yağını da denedim ama kurutmaz diye korktum
esraaesraa Gunesanne benim dış dikişim açıldı 3-4 cm vardır heralde . Yarısından fazlası kapanmış durumda şu anda
acemiibirann alaraderinkurucu 40 güne kadar normal bence ama eğer anormal bir ağrı vs varsa doktora gidin içiniz rahat etsin zaten 40 dolunca kontrole gitmelisiniz o zaman dikişlerinize de bakar doktor benim de dikişin bir yeri acıyordu 40. Günde doktor da evet dedi hassasiyet var deride tam iyileşmemiş ama kapanmıştı bir krem verdi sürdüm düzeldi o yüzden doktora görünün tavsiyem☺️
Gunesanne esraaesraa merhaba gittim, iç dikişlerim kapanmış, kremi 3-5 gün daha kullanmamı istedi. 40 güne toparlarsınız diğer herşey normal dedi ağrılarımda azaldı
esraaesraa Gunesanne ağrılarınızda yanma batma oluyormuydu dikiş kısımlarında birde hangi krem kullandınız