alaraderinkurucu Kızlar normal doğum yaptım dikişlerim hala çok acıyor bebeğe bakarken hareket ederken zorlanıyorum batikon pansuman yapıyorum ama iyileşmiyor gibi hissediyorum doğumumun 13.günümdeyim deneyimi olanların önerisine açığım :(