Merhaba anneler. Oğlum bugün ishal kötü kokulu bryaz aöıl gri gibi bir kaka yaptı. Dün kayınvalidem yoğurt çorbası yapmış içine kabak da koymuş. O gece uyumadı pek ben yatmadan önce devam sütü veriyorum gece kalkınca da iki kere verdim yani 500 ml içmiştir tüm hepsini toplamı olarak. Safra ile ilgili yorumlar okuyorum suan için bir kere yaptı ama korktum da pazartesi 2 yaş kontrolü var. Beklemesem mi sabahtan acile mi gitsem bilemedim süt ve süt ürünlerinr cok yüklendim hani ondan mı emin olamadım