yyasolii Kızlaaarrr siz nasıl ayarlıyorsunuz perşembe günü işe başlıycam ama şuan süt sağıyorum anca 30 cc süt çıkıyor 2.5 aylık oğlum var emince doyuyor ama sapımca neden az çıkıyor
betamom yyasolii emdikten hemen sonra sagıyorsanız doydugu için az çıkıyor. Bu aslında iyi bir şeymiş. Eğer ucu göğüs ucunuza uygun değilse bu yüzden de az cıkıyor olabilir.
perla_ yyasolii benimde öyle sağım yaptığım zamanlarda az çıkıyor oğlum memeden içtiği zaman hem doyuyor hemde sütüm tazikli geliyor 🤷🏻♀️
betamom yyasolii emzirdikten 10 dk sonra sağmayı deneyin birde. Ya da iki memeyi aynı anda emmiyorsa birini emzirip digerini sagın