Kızım 11 aylık.. 4-5 gün öncesine kadar hiçbişey yoktu bir anda özel bölgesinde sivilceler oluşmaya başladı hatta dün göbeğine bile atmıştı bitane sivilce elleyince içi dolu gibi böyle 🥺🤔 her altını açtığımda da poposunu kaşıya kaşıya bi hal oluyor. Pazartesi sağlıkocağına götürecem.. Bebek bezi sebep olmuştur derseniz aylardır kullandığımız bezdi ve hiç sorun yaşamamıştık.. Eğer sıkıntı bezse bir anda mı böyle iyi gelmez? Veya başka sebep ne olabilir ya😑