Merhaba anneler benim bebeğim 2 ay 10 günlük normalde anne sütü alıyordu ancak bu aralar sütüm azaldı gibi hissediyorum emdikten sonra çok huysuz oluyor doymuyor diye 30 cc mama takviyesi yapıyordum bir gün tamamen memeyi almayınca 90cc mama verdim golden goat kullanıyorduk hepsini kustu tüm gece kusa kusa bir hal oldu acilde serum aldık kendine geldi, sonra emmeye devam etti bir sonraki gün 30 cc takviye yapmak istediğimde tadını alır almaz öğürmeye başladı mamayı sevmediğini düşünerek mamasını değiştirmeye karar verdik bugün aptamil prosyneo aldık ama bu akşam yine memeyi az emdi 30 cc mama hazırladım tekrar tadını alır almaz öğürmeye başladı neden olabilir başına gelen var mı??