defneninannesiyim Kızım şuan 16 aylık 86 cm 1 şubat doğumlu detay vermem gerekiyor 😅 şuan 18-24 ay giyiyor ara ara kışlık Alicam ama 24-36 ay mi 18-24 ay mi alayım emin değilim sizce hangi bedeni almalıyım ?
beyzzsenturkk_ defneninannesiyim büyük alın paçasını kolunu katlarsınız bişey olmaz 1 ayda boy atıyorlar zaten kızım 2 yaşında ama ben 3-4 alıyorum hep 1-2 yaş büyük alıyorum çoğunlukla tam bile oluyor
defneninannesiyim beyzzsenturkk_ bende kızıma hep büyük aldım kızım bir iki cm fazla uzun disardakiler iki yaş sanıyor sizin dediginiz gibi yapicam galiba teşekkür ederim
Mnli defneninannesiyim 24-36 alın kışlık yazlık gibi değil baya uzun gidiyor sonbahar ilkbaharı da sayarsak
defneninannesiyim Mnli antalyadayiz en soğuk dönemimiz bir ay onun dışında mevsimlik zaten kışın yağmur çamur evdeyiz hep evde sıcak baharda da giyebilir mevsimlikler alırım
Usnac1995 defneninannesiyim Ay bende genelde 1 beden büyük alırım ama kimisi öyle kötü duruyor ki. Kiminin kalıbı küçük oluyor yakışıyor. Ben bir kaç tam beden alıyorum özel yerlerde giydirmek için daha güzel dursun diye 😂