Kızlar ben oğluma +6 olan suluktan almıştım ek gıdaya geçtiğinden beri kullanıyoruz. Bir de +12 olan suluk var diğeriyle sadece ml ve kulp farkı var. +6 olanda kulplu tutma yeri var, +12 olanda tutma yeri yok. Biz şimdi memeyi bıraktık bugün 5. günümüz ve oğluma asla su yetiştiremiyorum o yüzden suluğu değiştirip büyük boy almak istiyorum. +6 suluğun kulplu tutma yeri +12 olan sulukla uyumlu mu ikisini de kullanan bilen var mı acaba?