M04 soğuk su ile ve küp şeker ile yapın tam kaynamasın hem acır hem dökünce köpüğü kaybolur kaynamaya yakın ocaktan alın ben hiç kaşıkla köpüğünü bile almam bu şekilde yeterince köpüklü oluyor ve kesinlikle taze cekilmiş kullanım severmisiniz bilmiyorum dibekle de karıştırınca hem yumuşak içimli hemde bool köpüklü oluyor ben tan bi kahve aşığıyım 😅🤎